חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אולמות וגני אירועים

חתונה

באתר מחשבון החתונה wedcost מבחר ענק של אולמות אירועים וגני אירועים בכל הארץ כולל מחירי מנות, הגברה ותאורה ותוספת יום חמישי.

יש סיכוי שזה יקרה להרבה זוגות לפני חתונה – הם מרגישים מעט בבלבולים, מעט בשוק לקראת מה שהולך לקרות. הם מתבלטים בקשר למספר אלמנטים, כמו לצורך העניין ברירת האולם אירועים או גן אירועים, קייטרינג, דיג'יי, כמה מוזמנים להזמין ואת מי, ואפילו איזה רב לבחור. יש הרבה מאד החלטות שיש צורך לעשות והמאמר שהנכם קוראים מטרתו לערוך סדר ולעזור לכם לפחות בהחלטה אולי המהותית מכל – היכן להתחתן.

אם הנכם תושבי הדרום או מתכוונים להתחתן, זה נהדר בשבילכם. גן אירועים בדרום הינו בדרך כלל פחות יקר משמעותית בהשוואה למרכז. אז מחד גיסא, אם יש לכם משפחה וחברים המפוזרים בכול הארץ, אולי עבור רובם יהיה יותר נוח וזמין להגיע לאזור המרכז, אך מצד שני מי מתחתן? אתם! לכם זכות הבחירה המלאה לבחור איפה להתחתן, ומי שלא יגיע ככל הנראה אינו ראוי להיות מוזמן שלכם בחתונה!

יש לא קצת שוני בין אולמות אירועים וגני אירועים. ההבדלים החשובים במיוחד הם מן הסתם סוג המבנה והמחיר. בעוד שבאולמות אירועים בדרך כלל כל הטקס מתבצע בפנים (או רק ההגשה העצמית בחוץ), גני אירועים נערכים בדרך כלל במרחב פתוח ופסטורלי ומתאימים בעיקר לעונת הקיץ. ממש לא כולם מסוגלים להרשות לעצמם חצר אירועים כמובן. אך מאידך גיסא לא לכולם יש את הצורך. במידה ואתם מתכננים חתונה אינטימית וצנועה ואינטימית חבל להשקיע על גן אירועים. אולם אירועים בבאר שבע או בדרום הארץ יכול בהחלט להספיק לכם.

אחרי שבחרתם היכן להתחתן יש עוד מספר אלמנטים שונים שמומלץ בחום לבדוק בשביל להיות ערוכים ולתת בדיקה שהכל ירוץ כמו שעון שוויצרי. מה לדוגמא? מעבר למיקום הגיאוגרפי של האולם אירועים או גן האירועים. לפני שמתכננים חתונה בדרום (או בכול מקום אחר לצורך העניין), כדאי מאד לבדוק האם האולם אירועים מצוחצח ונקי, עם מקפידים שם שיהיה סדר מופתי? כמו כן כדאי לבדוק האם יש תאורה של המקום עצמו או שצריך להשכיר את ספק חוץ? אותו כנ"ל לגבי DJ.

לסיכום, יש לא קצת אלמנטים שונים שנדרש לבדוק אם הנכם מתחתנים בדרום. אבל אין סיבה לחוש בסטרס. כדאי מאד להיערך תקופה מראש על מנת לא לדחות דברים שונים לרגע האחרון ולהתארגן על האירוע הכי משמח בחיים של רובנו שלכם בקצב שלכם אך במתן יחס ותשומת לב לפרטים החשובים שעושים את השוני!