חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
השכרת ריהוט לאירועים

השכרת ריהוט לאירועים בכל מזג אויר

כאשר אנו רוצים להשכיר ריהוט לאירועים אנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון את מזג האוויר הצפוי להיות באותו תאריך מדויק. לשם כך ניתן למצוא בשוק אוהלים מעולים להשכרה המשמשים מעטפת ראויה לריהוט המושכר, ובכל מזג אויר!

חשוב לנו להבהיר שחברת דה בסט אינה משכירה אוהלים באופן ישיר אבל בהחלט יכולה לעזור לכם בשעת הצורך עם שיתופי פעולה עם קולגות רבים בתחום, כאשר המוביל בהם הוא עידן הקריוקי.

בכל מקרה בואו נראה אילו 3 סוגי אוהלים יש בשוק.

כמובן שיש גם יותר אבל פירטנו פה על שלושת האוהלים הפופולריים ביותר.
בכל מקרה אוהלים אלה מתלווים לריהוט שהשכרתם.

אוהל להשכרה למטרות  של אחסון

חלק לא נפרד הינו תחום האחסון – אחסון של מכונה, חומרי גלם וכיוצא בזה. לכל חברה יש את סוג האפסון שלה. יש חברות אשר מעניקים חלק מן בניין מרכזי עבור האפסון שלו, אל מול חברות אשר לא עשויות לאפסן בתוך הבניין ובשל כך הן מאפסנות בתוך אוהלים ייעודיים, כאשר חלק מהם שוכרים וחלק מהם רוכשים, על פי דרישה שלכם. ציוד עבור אירוע – מוענק שירות של השכרת ציוד לאירועים אירוע בכל רחבי מדינת ישראל.

אוהל ממוזג עבור עונת החורף

בעבר, כאשר הייתם מעוניינים לערוך אירוע, עונת החורף לא היוותה חלופה ומי מבינכם נשא בעלות גבוהה של האירוע. מה אשר היטה את הכף אל מול העונה הבוערת. אבל די בכך. תמו ימי האירוע הבלבדי בעונת הקיץ. אפשר לחלוטין לערוך אירוע אחר ובמחיר מוזל.

אוהל עבור ספורט ובריכה

בשנים האחרות אנו עדים להתעצמות של עולם המזרחי במוסיקה, באירוח ובקולינריה. ישנו דבר אשר מקבל את פני האורחים באירוח הזה ואין עסקינן רק בהיבט של בדואים, כי אם בכלל על ישיבה הדדית באוהל רחב ממדים אשר מעניק השראה, עיצוב ואווירה של מדבר.

רוצים לשמוע עוד על השכרת ריהוט לאירועים? צרו קשר עכשיו עם חברת דה בסט תערוכות ואנחנו מבטיחים לכם שתהיו מרוצים! התקשרו עכשיו ל-073-7322251  או היכנסו לאתר הראשי שלהם (רשמו דה בסט בגוגל).