חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
יוגה בראשון לציון

יוגה בראשון לציון

על פי מחקרים אשר בוצעו בתקופה האחרונה נמצא, כי ליוגה ישנה השפעה מנטלית חיובית והשפעה פיזיולוגית רבה על המתאמנים. לאימון יוגה קיים הרבה מעלות רפואיות למתאמנים בצורה רציפה וכי היא עשויה אף למנוע ולרפא הרבה מחלות.

 

הביטוי יוגה בא מהשפה הסנסקריט הקדומה וכיאה לספר היוגה סוטרה של מחברת אנונימי הפשר שלה – השקטה של ניעות או של התודעה שלכם. השקטה זו של פעילות מנטלית, עשויי ליטול על ידי אימון יוגה שהינו קבוע. ביחס לזה, יוגה טומנת בתוכה אף אימוני אסאנות לאימוני פראניאצה וישיבה בתוך מדיטציה. בעצם, כל אחד מבינכם יכול להתאמן על יוגה בראשון לציון , זה לא מצריך מכם הרב , רק מזרון של יוגה ולדעת היטב את התנועות ומוטיבציה להתמסר לאימון. כשם שנמצא במחקרים, תרגול קבוע של יוגה בה יוענק לכם השקטה של ניעות התודעה שלכם, תגיע בריאות ותרופה עבור כל תא ועבור כל איבר בגוף שלכם.

 

האם אימון יוגה עשוי לשפר את כאבי הגב שלכם?

אין עוררין על כך, כי עמוד השדרה שלכם הוא אחד מהאיברים הכי משמעותיים בגוף שלכם.

חוסר התייחסות אליו או ניעה לא טובה תסב לכם כאבי גב. רבבות בני אדם ברחבי תבל לוקים בכאבי גב. ביחס הזה, תורת היוגה מאמינה כי במידה ועמוד השדרה שלכם בריא כי אז אף הנפש ואף הגוף שלכם יבריאו, בשל כל אימוני היוגה מתמקדים בהטבה של האלסטיות וזרימה של מרץ בעמוד השדרה שלכם. יש כמה פרמטרים אשר מסבים כאב בגב שלכם, ניתן למצוא יציבה לא מיטבי ואי אלסטיות בשרירי הגב שלכם. יציבה לא בריאה תיצור מטען על חוליות הגב התחתון שלכם והן יידחקו האחת כלפי רעותה ובצורה זו יופעל לחץ אף על העצבים אשר עוברים בעמוד השדרה שלכם.

איך תנועות היוגה ישפיעו עליכם?

ביוגה נמצאים מנעד נרחב של תנוחות כגון תנוחות הפוכות, תנוחות עמידה, תנוחות ישיבה, כפיפות אחורה, כפיפות קדימה וכיוצא בזה.

כך לדוגמה – עבור הטבה של מערכת העיכול שלכם אשר תקל על מצב של סטרס וחרדה. הפיתול מיטיב את ניעת עמוד השדרה שלכם ואת הסרעפת שלכם ומיטיב בבעיה של אגן ועמוד השדרה שלכם, הוא ממעיט בכאבי ראש ובכאבי גב בסיטואציה של נוקשות בצוואר ובחגורת הכתפיים שלכם.

לפרטים ומידע נוסף אתם מוזמנים לפנות לרשת מכוני הולמס פלייס באתר https://www.holmesplace.co.il/