חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס פילאטיס מזרן

למה דווקא קורס פילאטיס מזרן? בעולם שבו המגוון כל כך רחב, אנשים רבים לא בטוחים למה כדאי להם לבחור דווקא בקורס פילאטיס מזרן. ובכן, בעוד קורסים מסויימים כמו זומבה ,HIIT, TRX ועוד קורסים נוספים עובדים על פיתוח של סיבולת לב ריאה, העלאת הדופק ומשלבים תרגילי חיזוק ועיצוב, קורס פילאטיס מזרן מתמקד בכל מה שקשור בהחזקה נכונה של הגוף.

במסגרת התרגילים במהלך קורס פילאטיס מזרן תבוצע התנגדות של הגוף כנגד מכשירים מסויימים. כך, לדוגמה, יבוצע שימוש במשקולות, מדרגה, משולשי תרגול, פיתה, טבעת פילאטיס, גומיות ועוד.

על מה עובדים במסגרת קורס פילאטיס מזרן?

למרות שקורס פילאטיס מזרן מפוצל לפי רמות, ניתן בהחלט לקחת חלק בשיעור מתקדמים ולבקש מהמדריכים לאפשר ביצוע תרגילים חלופיים במקום תרגילים שקשה לכם לבצע. בכל מקרה, חשוב לבצע את כל התנועות כמו שצריך ובמידה ותרגיל מסוים לא מסתדר לכם – ניתן לבקש את עזרת המדריך.

בעוד שלעתים קרובות אנשים אומרים שפילאטיס משאיר אותך עם "שרירים ארוכים ", טכנית, כל השריר הוא מסה רזה. אבל האימון אכן מחזק ומותח את הגפיים שלך בפעם אחת.

שיפור היציבה – מוקד גדול של האימון הוא שמירה על יישור טוב ואיזון כשאתה לאט לאט עובר בין כל התרגילים. אז הגיוני שביצוע שגרת מזרן יעזור לך לשבת ולעמוד גבוה גם בשאר הזמן.

מומלץ להבין מה הרמה האישית שלכם לפני שאתם מצטרפים לאחד מהקורסים.

איפה עושים קורס פילאטיס מזרן?

קורס פילאטיס מזרן מהווה היום חלק בלתי נפרד ממערכת השעות של המון מכוני כושר, חדרי כושר, קאנטרי קלאב, סטודיואים פרטיים וסדנאות פילאטיס ביתיות. היות וקורס פילאטיס מזרן נחשב לפופולרי כל כך, תוכלו למצוא אותו כמעט בכל מכון או סטודיו שתירשמו אליו, ולהנות מהיתרונות הבריאותיים והספורטיבים שהוא מביא איתו.

מחקרים הראו כי מדובר בתמורה משמעותית להרפיית שרירים.

לסיכום

בית הספר להכשרת מדריכי פילאטיס של פיט האוס מציע קורס פילאטיס מזרן בו ילמדו כל התרגילים בצורה מעמיקה מבחינת ביצועו, אופן ההדרכה, מטרותיו והתאמותיו לאוכלוסיות שונות. היכנסו לאתר https://fithouse.co.il/ לקבלת פרטים נוספים והרשמה.