חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
שולחן טניס – טיפים לבחירת השולחן הנכון

שולחן טניס – טיפים לבחירת השולחן הנכון

במידה והנכם מעוניינים לרכוש שולחן טניס או שולחן פינג פונג, הרי חשוב לדעת על ההבדלים בין השולחנות השונים ואיזה שולחן הכי מתאים לצרכים שלכם. בחירת שולחן מתאים תאפשר לכם להשקיע במשחק ולהגיע לתוצאות טובות.

אפשרות להפוך את התחביב לעיסוק מרכזי

אחד הדברים המהנים ביותר במסגרת הזמן הפנוי של רבים הוא משחק טניס שולחן– מדובר במשחק פופולרי במסגרתו אנשים נהנים. כיום ניתן למצוא מגוון שולחנות טניס במחירים שונים ולשחק בחצר או במרפסת הבית.

רגע לפני הרכישה, חשוב ביותר לחשוב לצורך מה מתבצעת הרכישה- האם מדובר בתחביב בלבד או שמא ברצון להפוך את התחביב למקצוע? אם מדובר ברצון להפוך את התחביב למקצוע הרי חשוב ביותר לבחור שולחן טניס מקצועי אשר יענה על הצרכים שלכם.

טיפים חשובים לבחירת שולחנות טניס

  1. מותג ידוע– אנו ממליצים לבחור במותגים שמובילים בעולם ייצור שולחנות הטניס חוץ. החשיבה מאחורי זה היא ש"הזול יוצא יקר". אם אתם מעוניינים בשולחן שיחזיק מספר שנים, וישמור על עיצוב ואיכות לאורך זמן, כדאי לבחור חברה מוכרת.
  2. תקציב – ניתן למצוא שולחנות בכל המחירים. במידה ואתם מעוניינים בשולחן מקצועי, בחרו בתקציב שאכן מאפשר לכם לקנות שולחן מקצועי ללא פשרות. במידה ואתם מעוניינים בשולחן טוב אך לא בהכרח המקצועי ביותר, תוכלו לבחור את השולחנות הזולים יותר.
  3. קיפול השולחן– פרמטר מרכזי בבחירת השולחן הוא הקיפול. ברוב המקרים יהיה זה שולחן מתקפל אבל יש צורך לחפש שולחן אשר מתקפל בצורה הטובה ביותר על מנת שיהיה מקום לאחסנו. כאשר קיימת יכולת התקפלות, הדבר מסייע לכם בעת המשחק.
  4. עיצוב –העיצוב של שולחן טניס החוץ יצטרף לנוף של הגינה, המרפסת או מגרש החנייה שבחרתם להניח אותו. זאת הזדמנות נהדרת להוסיף עיצוב מעניין ויפה לאותו מקום. כמובן שחשוב לבחור בשולחן לשימוש חוץ אם מדובר בשולחן שאמור להישאר בחוץ.
  5. החומר ממנו עשוי השולחן- דבר נוסף אשר יש להביא בחשבון הוא החומר ממנו עשוי השולחן. יש לבחון את איכות החומר, עובי הפלטות והמסגרות וכן אפשרויות הגלגלים של השולחן ודברים נוספים אשר יש להביא בחשבון המשפיעים בסופו של היום על איכות המשחק.
  6. אחריות- כיום ניתן למצוא שולחן טניס במחירים שונים, אך כדאי לקבל המלצה מטעם חברים או בני משפחה או לקוחות אשר רכשו את השולחן במקום איכותי בו ניתנת אחריות. שימו לב, כאשר ניתנת לכם אחריות, הרי יש לכם אל מי לפנות ואתם יודעים שיש לכם כתובת קבועה.

באתר בש גל תוכלו למצוא מגוון סוגים של שולחנות טניס לבחירתכם.