חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה קצרות

מי אמר שאת צריכה ללבוש שמלה ארוכה עד הרצפה ביום הגדול שלך? שמלות כלה קצרות יכולות להיות מתאימות בדיוק כמו שמלות קונבנציונאליות יותר – בנוסף, הן פופולריות מתמיד. בין אם אתם עורכים חגיגה סתמית או סתם רוצים לתת הצהרה אופנתית, יש לכם שפע של אפשרויות בכל מה שקשור לבחירת שמלת כלה קצרה שמסתיימת מעל הברכיים או מגיעה עד הקרסוליים.

לא בטוחה איזה סגנון של שמלת כלה קצרה לקנות? הגעת למקום הנכון

עם זאת, עבור נשים אחרות, המשמעות היא שמלות אלגנטיות באורך תה או עד הברכיים. במקרה זה, אנחנו מדברים על הקלאסיקה שהיא שמלת הכלה הקצרה. לעתים קרובות כלות נוטות להתעלם מסגנון לבוש זה או לפסול אותו כליל בגלל העובדה שהוא עשוי להיראות מעט מיושן או משעמם. אך שמלות כלה קצרות הן למעשה יותר מודרניות וטרנדיות ממה שחשבת בעבר, אם לא כך מדוע עוד מעצבי שמלות כלה מפורסמים כמו אוסקר זה לה רנטה, מוניק לולייה ועוד יוצרים אותן מחדש שנה אחר שנה? ישנן שורה שלמה של סיבות לכך ששמלת כלה קצרה מושכת יותר משמלת כלה באורך מלא.

השמלה עשויה להתאים לנושא החתונה

כמו שאמרנו פעם אחר פעם, הדבר החשוב ביותר שעליכם לקחת בחשבון בבחירת שמלת כלה הוא המיקום. שמלת נשף מפוארת תשתלב בצורה מושלמת בחתונה בכנסייה או באולם אירועים מפואר במלון, אבל לא תצליח יותר מדי בקטע של חול. כשאנחנו רואים שמלות באורך הברך, איננו יכולים שלא לחשוב על גינה תחת כיפת השמיים בשעות הקיץ. זוהי השמלה המושלמת לחתונה בקיץ, במיוחד אם את מתכננת לערוך קבלת פנים בחוץ. האורך של החצאית יעניק לך מראה אלגנטי ומעודן, שלא לדבר על היפטרות מכל הבדים הנוספים המתחברים לרגלייך, שיעזרו לשמור על טמפרטורת גוף נוחה – ככל שמזג האוויר מאפשר כמובן.

שמלת כלה קצרה מציגה את הנעליים שלך

ייתכן שאורך השמלה אינו נמצא ראשון בסדר העדיפות שלך. קביעת סדר העדיפויות בחתונה שלך בדרך כלל מתחילה בכל מה שאת רואה כהכי חשוב, בין אם זה סוג גזרה מסוים שאת רוצה או שאת לא יכולה לדמיין אפילו להתחתן בלי שמלה עם נצנצים וחרוזים. יהיו העדיפויות אשר תהיינה, הן יהיו שונות לכל אישה. במקרים מסוימים העדיפות אולי אפילו לא תתחיל עם השמלה – זה יכול להיות אביזר. אולי כבר דמיינת בראשך נעל מסוימת, והחלטת לבחור שמלה בעיצוב מתאים סביב אותן נעליים מהממות. עבור אביזר כל כך חשוב, השמלה המושלמת תהיה שמלה באורך תה כדי להראות את הנעליים באמת לאורך כל היום וכל הלילה.

שמלות קצרות יכולות להיות עוד יותר אלגנטיות

שמלות כלה קצרות יכולות להיות ההתגלמות של אלגנטיות ונשיות. כשחוזרים לאותו מראה אודרי הפבורן האייקוני, תמיד ניתן לסמוך על שמלת כלה קצרה שמבטיחה תחושה של אלגנטיות וחן. אולי זו הפעם השנייה שלך מתחת לחופה וכבר עשית את זה כשאת לבושה בשמלה נשף מפוארת ואת מחפשת משהו פשוט ומעודן. שמלת כלה קצרה, בשילוב עם ז'קט מהמם לא פחות, תעזור לך להרגיש מלכותית ואופנתית בכל זאת.

עם שמלת הכלה הקצרה הנכונה שתתאים למבנה הגוף שלך, את יכולה להיראות אלגנטית ונשית לא פחות מאשר בשמלה באורך מלא.

אתן מוזמנות לפנות לקלייר שמלות כלה בטלפון 053-8401235  או באתר האינטרנט  https://www.clair-bridal.com/